В данной теме хочется обсудить создание ОСББ в многоквартирных домах. Интересно почитать комментарии васильковчан которые уже проживаюют в ОСББ или имеют опыт создания. С чего начинать, куда обращаться и какие плюсы всего этого. Стоит ли игра свеч?

ОСББ в Василькове за и против
#2
Отправлено 11 Январь 2016 - 02:10
Є Закон України про те, що ЖЕКи залишаються в минулому, а на їх заміну будуть діяти ОСББ. Тепер мешканці багатокваритрного будуинку самі будуть піклуватися про благоустрій подвір"я, під"їздів, інших ремонтних робіт. Фактично, створюється таке собі підприємство (ОСББ) з головою, бухгалтером, рішення будуть прийматися голосуванням більшістю голосів на зборах мешканців. Конфлікти можливі, наприклад 60% мешканців проголосують за будівництво фонтану на подвір"ї, інші 40 % будуть проти. Ті чиї інтереси не враховані стають примусовими боржниками, до них законно можуть подавати до суду і стягувати борги. Все залежить від голови ОСББ, якого обирають з числа мешканців будинку, тому до цього питання потрібно віднестися відповідально. Взагалі ця реформа повинна бути позитивною, мешканці самі будуть вирішувати що їм потрібно, а що ні, самі будуть контролювати витрачання коштів.
#3
Отправлено 11 Январь 2016 - 05:24
Питання... А з якого моменту механізм цього закону почне діяти? У нас в країні багато законів не мають механізму реалізації і існують тільки на папері.
В данний момент у кожному будинку є так званий голова, чи управдом)) саме він повинен починати створення ОСББ чи будь хто з жителів?
Іще таке питання... Наскільки я розумію, у осбб будуть створюватись свої рахунки на які жителі будинку будуть сплачувати кошти чи як?
#4
Отправлено 12 Январь 2016 - 10:36
Закон вже діє з початку літа 2015 року. Щоб механізм закрутився треба, щоб хтось інціативний зібрав мешканців будинку і на зборах прийняли рішення про утворення ОСББ. Рішення вважається прийнятим, якщо за нього проголосували > 50 % співвласників багатоквартирного будинку. Потім треба йти у ЖЕК, або відділ ЖКГ м. Василькова і діяти згідно їх інструкцій. По факту беруться якісь довідки-погодження, що влада не заперучує, ЖЕК складає свої повноваження по утриманню будинку і все лягає на плечі майбутнього ОСББ. ОСББ є- це підприємницьке товариство, яке створються так як звичайне підприємство: потрібно його зареєструвати, отримати ипечатку, відкрити рахунок у банку.
Якщо в будинку ніхто не хоче займатися діяльністю ОСББ, можна укласти договір з "управителем" - ФОПом, або підприємстовм, який забезпечуватимие діяльність ОСББ.
Начебто десь так. Шановні форумчани, поправляєте, якщо щось не так, або діляться своїм досвідом.
#6
Отправлено 12 Январь 2016 - 01:51
Правильно сказала Т.Монтян толпа ще ніколи нічим не управляла. Монтян на даному відео пояснює недоліки Закону від 2015 року "Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку" в якому саме і зазначено що мешканці напряму заключають договір з управляючим, що практично неможливо здійснити без створення юрособи, про що вона пояснює. Треба створити юридичну особу, тобто ОСББ, і заключати договори будь з ким
#7
Отправлено 12 Январь 2016 - 01:56
Треба створити юридичну особу, тобто ОСББ, і заключати договори будь з ким
Треба створити юридичну особу, укомпектувати її кадрами належної освіти та каліфікації (а не пристроїти на тепле містечко своїх кумів та близьки родичів, як це люблять робити у Василькоів), і тільки після цього розпочинати будь-які дії стосовно відповідного житлового фонду.
#8
Отправлено 12 Январь 2016 - 02:06
Треба створити юридичну особу, укомпектувати її кадрами належної освіти та каліфікації (а не пристроїти на тепле містечко своїх кумів та близьки родичів, як це люблять робити у Василькоів), і тільки після цього розпочинати будь-які дії стосовно відповідного житлового фонду.
Створення ОСББ це і є створення юридичної особи, яка буде здійснювати господарську діяльність аналогічну старому ЖЕКу. "Кадри" створеного ОСББ - це мешканці будинку різної кваліфікації. Усі рішення в приймаються більшістю голосів. Немає фахівців, або часу, тоді звертаємось до фірми "Рога і копита" і вона з фахівцями управляє будинком.
#9
Отправлено 13 Январь 2016 - 11:49
Цікаво чи моніторять дану тему посадовці або депутати?
Хто надасть віповідь чи є міська програма фінансової підтримки об’єднань співвласників багатоквартирних будинків? Як, наприклад у ін.містах?
http://kagarlyk.org.ua/pages/p43
Хто організує семінари мешканців багатоповерхівок з фахівцями /юридичний відділ, відділ економіки/ чи так і будемо плавати в юридичному "багні ?"
http://zhytlo.in.ua/...ennyu_osbb.html
Яка процедура створення ОСББ?
На якому офіційному сайті міста чи друкованому виданні можна ознайомитися з даною темою?
Наприклад, у м.Рівному
ОСББ чекають від елекропостачальника відшкодування за утримання мереж.
Представники ОСББ Рівного розповіли, що найбільш актуальним у розрізі електропостачання для них є питання відшкодування коштів на утримання внутрішньобудинкових електричних мереж. Зі слів керівників об’єднань співвласників, вони не отримують компенсацію, яку, в той же час і за виконання аналогічних функцій виплачують житлово-комунальним господарствам міста.
http://www.osbbua.or...rimannya_merezh
#10
Отправлено 13 Январь 2016 - 12:15
Цікаво чи моніторять дану тему посадовці або депутати?
Хто надасть віповідь чи є міська програма фінансової підтримки об’єднань співвласників багатоквартирних будинків? Як, наприклад у ін.містах?
http://kagarlyk.org.ua/pages/p43
Хто організує семінари мешканців багатоповерхівок з фахівцями /юридичний відділ, відділ економіки/ чи так і будемо плавати в юридичному "багні ?"
http://zhytlo.in.ua/...ennyu_osbb.html
Яка процедура створення ОСББ?
На якому офіційному сайті міста чи друкованому виданні можна ознайомитися з даною темою?
Наприклад, у м.Рівному
ОСББ чекають від елекропостачальника відшкодування за утримання мереж.
Представники ОСББ Рівного розповіли, що найбільш актуальним у розрізі електропостачання для них є питання відшкодування коштів на утримання внутрішньобудинкових електричних мереж. Зі слів керівників об’єднань співвласників, вони не отримують компенсацію, яку, в той же час і за виконання аналогічних функцій виплачують житлово-комунальним господарствам міста.
Зверніть увагу!
Нині усунено проблему передання будинку з балансу на баланс під час створення ОСББ, яка тривалий час заважала нормальному початку функціонування ОСББ і зумовлювала велику кількість судових спорів. Наразі ОСББ не має потреби приймати власний будинок на баланс і чекати від колишнього балансоутримувача, коли він зглянеться підписати акт приймання-передачі.
Окрім того, колишній балансоутримувач багатоквартирного будинку чи особа, яка здійснювала управління багатоквартирним будинком до створення об’єднання, після державної реєстрації ОСББ протягом 3 місяців повинна передати ОСББ примірник технічної й іншої передбаченої законодавством документації на будинок, а також документ, на підставі якого багатоквартирний будинок прийнято в експлуатацію, технічний паспорт і плани інженерних мереж. Якщо така документація відсутня, колишній балансоутримувач багатоквартирного будинку чи особа, яка здійснювала управління багатоквартирним будинком до створення об’єднання, протягом півроку з дня державної реєстрації об’єднання відновлює її за власний рахунок.
Наскільки готовими будуть колишні балансоутримувачі належним чином виконувати цю норму, покаже час, однак убачається, що в разі її порушення існуватимуть усі правові підстави для їх зобов’язання до цього, у тому числі в судовому порядку.
Олена ТРЕГУБОВА,
юрист, м. Київ
Количество пользователей, читающих эту тему: 0
0 пользователей, 0 гостей, 0 анонимных