Перейти к содержимому


Фотография

ОСББ в Василькове за и против


  • Авторизуйтесь для ответа в теме
Сообщений в теме: 106

#1 VIP

VIP

    Администратор

  • Администраторы
  • 759 сообщений

Отправлено 11 Январь 2016 - 12:04

В данной теме хочется обсудить создание ОСББ в многоквартирных домах. Интересно почитать комментарии васильковчан которые уже проживаюют в ОСББ или имеют опыт создания. С чего начинать, куда обращаться и какие плюсы всего этого. Стоит ли игра свеч?


  • 0

#2 Семенич

Семенич

    Продвинутый пользователь

  • Пользователи
  • PipPipPip
  • 94 сообщений

Отправлено 11 Январь 2016 - 02:10

Є Закон України про те, що ЖЕКи залишаються в минулому, а на їх заміну будуть діяти ОСББ. Тепер мешканці багатокваритрного будуинку самі будуть піклуватися про благоустрій подвір"я, під"їздів, інших ремонтних робіт. Фактично, створюється таке собі підприємство (ОСББ) з головою, бухгалтером, рішення будуть прийматися голосуванням більшістю голосів на зборах мешканців. Конфлікти можливі, наприклад 60% мешканців проголосують за будівництво фонтану на подвір"ї, інші 40 % будуть проти. Ті чиї інтереси не враховані стають примусовими боржниками, до них законно можуть подавати до суду і стягувати борги. Все залежить від голови ОСББ, якого обирають з числа мешканців будинку, тому до цього питання потрібно віднестися відповідально. Взагалі ця реформа повинна бути позитивною, мешканці самі будуть вирішувати що їм потрібно, а що ні, самі будуть контролювати витрачання коштів.


  • 0

#3 VIP

VIP

    Администратор

  • Администраторы
  • 759 сообщений

Отправлено 11 Январь 2016 - 05:24

Питання... А з якого моменту механізм цього закону почне діяти? У нас в країні багато законів не мають механізму реалізації і існують тільки на папері.

В данний момент у кожному будинку є так званий голова, чи управдом)) саме він повинен починати створення ОСББ чи будь хто з жителів?

Іще таке питання... Наскільки я розумію, у осбб будуть створюватись свої рахунки на які жителі будинку будуть сплачувати кошти чи як?


  • 0

#4 Семенич

Семенич

    Продвинутый пользователь

  • Пользователи
  • PipPipPip
  • 94 сообщений

Отправлено 12 Январь 2016 - 10:36

Закон вже діє з початку літа 2015 року. Щоб механізм закрутився треба, щоб хтось інціативний зібрав мешканців будинку і на зборах прийняли рішення про утворення ОСББ. Рішення вважається прийнятим, якщо за нього проголосували > 50 % співвласників багатоквартирного будинку. Потім треба йти у ЖЕК, або відділ ЖКГ м. Василькова і діяти згідно їх інструкцій. По факту беруться якісь довідки-погодження, що влада не заперучує, ЖЕК складає свої повноваження по утриманню будинку і все лягає на плечі майбутнього ОСББ. ОСББ є- це підприємницьке товариство, яке створються так як звичайне підприємство: потрібно його зареєструвати, отримати ипечатку, відкрити рахунок у банку.

Якщо в будинку ніхто не хоче займатися діяльністю ОСББ, можна укласти договір з "управителем" - ФОПом, або підприємстовм, який забезпечуватимие діяльність ОСББ.

Начебто десь так. Шановні форумчани, поправляєте, якщо щось не так, або діляться своїм досвідом.


  • 0

#5 Mr. Alex

Mr. Alex

    Продвинутый пользователь

  • Пользователи
  • PipPipPip
  • 594 сообщений
  • ГородВасильков

Отправлено 12 Январь 2016 - 10:56

Начебто десь так. Шановні форумчани, поправляєте, якщо щось не так, або діляться своїм досвідом.

 


  • 0

#6 Семенич

Семенич

    Продвинутый пользователь

  • Пользователи
  • PipPipPip
  • 94 сообщений

Отправлено 12 Январь 2016 - 01:51

Правильно сказала Т.Монтян толпа ще ніколи нічим не управляла. Монтян на даному відео пояснює недоліки Закону від 2015 року "Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку" в якому саме і зазначено що мешканці напряму заключають договір з управляючим, що практично неможливо здійснити без створення юрособи, про що вона пояснює. Треба створити юридичну особу, тобто ОСББ, і заключати договори будь з ким


  • 0

#7 Mr. Alex

Mr. Alex

    Продвинутый пользователь

  • Пользователи
  • PipPipPip
  • 594 сообщений
  • ГородВасильков

Отправлено 12 Январь 2016 - 01:56

Треба створити юридичну особу, тобто ОСББ, і заключати договори будь з ким

 

Треба створити юридичну особу, укомпектувати її кадрами належної освіти та каліфікації (а не пристроїти на тепле містечко своїх кумів та близьки родичів, як це люблять робити у Василькоів),  і тільки після цього розпочинати будь-які дії стосовно відповідного житлового фонду.


  • 0

#8 Семенич

Семенич

    Продвинутый пользователь

  • Пользователи
  • PipPipPip
  • 94 сообщений

Отправлено 12 Январь 2016 - 02:06

Треба створити юридичну особу, укомпектувати її кадрами належної освіти та каліфікації (а не пристроїти на тепле містечко своїх кумів та близьки родичів, як це люблять робити у Василькоів),  і тільки після цього розпочинати будь-які дії стосовно відповідного житлового фонду.

 

Створення ОСББ це і є створення юридичної особи, яка буде здійснювати господарську діяльність аналогічну старому ЖЕКу. "Кадри" створеного ОСББ - це мешканці будинку різної кваліфікації. Усі рішення в приймаються більшістю голосів. Немає фахівців, або часу, тоді звертаємось до фірми "Рога і копита" і вона з фахівцями управляє будинком. 


  • 0

#9 Користувач

Користувач

    Продвинутый пользователь

  • Пользователи
  • PipPipPip
  • 72 сообщений

Отправлено 13 Январь 2016 - 11:49

Цікаво чи моніторять дану тему посадовці або депутати?

Хто надасть віповідь чи є міська програма фінансової підтримки об’єднань співвласників багатоквартирних будинків? Як, наприклад у ін.містах? 

http://kagarlyk.org.ua/pages/p43

Хто організує семінари мешканців багатоповерхівок з фахівцями /юридичний відділ, відділ економіки/ чи так і будемо плавати в юридичному "багні ?"

http://zhytlo.in.ua/...ennyu_osbb.html

Яка процедура створення ОСББ?

На якому офіційному сайті міста чи друкованому виданні можна ознайомитися з даною темою?

Наприклад, у м.Рівному

ОСББ чекають від елекропостачальника відшкодування за утримання мереж.

Представники ОСББ Рівного розповіли, що найбільш актуальним у розрізі електропостачання для них є питання відшкодування коштів на утримання внутрішньобудинкових електричних мереж. Зі слів керівників об’єднань співвласників, вони не отримують компенсацію, яку, в той же час і за виконання аналогічних функцій виплачують житлово-комунальним господарствам міста.

 http://www.osbbua.or...rimannya_merezh

 

 


  • 0

#10 Користувач

Користувач

    Продвинутый пользователь

  • Пользователи
  • PipPipPip
  • 72 сообщений

Отправлено 13 Январь 2016 - 12:15

Цікаво чи моніторять дану тему посадовці або депутати?

Хто надасть віповідь чи є міська програма фінансової підтримки об’єднань співвласників багатоквартирних будинків? Як, наприклад у ін.містах? 

http://kagarlyk.org.ua/pages/p43

Хто організує семінари мешканців багатоповерхівок з фахівцями /юридичний відділ, відділ економіки/ чи так і будемо плавати в юридичному "багні ?"

http://zhytlo.in.ua/...ennyu_osbb.html

Яка процедура створення ОСББ?

На якому офіційному сайті міста чи друкованому виданні можна ознайомитися з даною темою?

Наприклад, у м.Рівному

ОСББ чекають від елекропостачальника відшкодування за утримання мереж.

Представники ОСББ Рівного розповіли, що найбільш актуальним у розрізі електропостачання для них є питання відшкодування коштів на утримання внутрішньобудинкових електричних мереж. Зі слів керівників об’єднань співвласників, вони не отримують компенсацію, яку, в той же час і за виконання аналогічних функцій виплачують житлово-комунальним господарствам міста.

 http://www.osbbua.or...rimannya_merezh

Зверніть увагу!

Нині усунено проблему передання будинку з балансу на баланс під час створення ОСББ, яка тривалий час заважала нормальному початку функціонування ОСББ і зумовлювала велику кількість судових спорів. Наразі ОСББ не має потреби приймати власний будинок на баланс і чекати від колишнього балансоутримувача, коли він зглянеться підписати акт приймання-передачі.

Окрім того, колишній балансоутримувач багатоквартирного будинку чи особа, яка здійснювала управління багатоквартирним будинком до створення об’єднання, після державної реєстрації ОСББ протягом 3 місяців повинна передати ОСББ примірник технічної й іншої передбаченої законодавством документації на будинок, а також документ, на підставі якого багатоквартирний будинок прийнято в експлуатацію, технічний паспорт і плани інженерних мереж. Якщо така документація відсутня, колишній балансоутримувач багатоквартирного будинку чи особа, яка здійснювала управління багатоквартирним будинком до створення об’єднання, протягом півроку з дня державної реєстрації об’єднання відновлює її за власний рахунок.

Наскільки готовими будуть колишні балансоутримувачі належним чином виконувати цю норму, покаже час, однак убачається, що в разі її порушення існуватимуть усі правові підстави для їх зобов’язання до цього, у тому числі в судовому порядку.

Олена ТРЕГУБОВА,

юрист, м. Київ


  • 0




Количество пользователей, читающих эту тему: 0

0 пользователей, 0 гостей, 0 анонимных