Перейти к содержимому


Фотография

ОСББ в Василькове за и против


  • Авторизуйтесь для ответа в теме
Сообщений в теме: 111

#11 VIP

VIP

    Администратор

  • Администраторы
  • 783 сообщений

Отправлено 13 Январь 2016 - 12:46

Треба створити юридичну особу, укомпектувати її кадрами належної освіти та каліфікації (а не пристроїти на тепле містечко своїх кумів та близьки родичів, як це люблять робити у Василькоів),  і тільки після цього розпочинати будь-які дії стосовно відповідного житлового фонду.

Все одно хто буде виконувати нагальні роботи, кум чи дядя Вася. Якщо робота буде виконуватись  не якісно, вакансія стає актуальною.

В  постійному штаті напевно повинні бути:

1) Голова

2) Бухгалтер

3) Електрик

4) Двірник


  • 0

#12 Користувач

Користувач

    Продвинутый пользователь

  • Пользователи
  • PipPipPip
  • 72 сообщений

Отправлено 13 Январь 2016 - 12:59

Все одно хто буде виконувати нагальні роботи, кум чи дядя Вася. Якщо робота буде виконуватись  не якісно, вакансія стає актуальною.

В  постійному штаті напевно повинні бути:

1) Голова

2) Бухгалтер

3) Електрик

4) Двірник

Забули про головну посаду - САНТЕХНІКА! Без нього нікуди


  • 0

#13 VIP

VIP

    Администратор

  • Администраторы
  • 783 сообщений

Отправлено 13 Январь 2016 - 01:26

Забули про головну посаду - САНТЕХНІКА! Без нього нікуди

Так, звісно) без сантехніка далеко не поїдеш, враховуючи стан системи водопостачання будинків, у сантехніка буде багато роботи.

 

Всі ці вакансії   можно запропонувати мешканцям будинку, та знайомим, думаю що 2-3 кандидатури знайдуться, а вже потім наймати "з вулиці". це не є проблемою.


  • 0

#14 Користувач

Користувач

    Продвинутый пользователь

  • Пользователи
  • PipPipPip
  • 72 сообщений

Отправлено 13 Январь 2016 - 06:36

Так, звісно) без сантехніка далеко не поїдеш, враховуючи стан системи водопостачання будинків, у сантехніка буде багато роботи.

 

Всі ці вакансії   можно запропонувати мешканцям будинку, та знайомим, думаю що 2-3 кандидатури знайдуться, а вже потім наймати "з вулиці". це не є проблемою.

Як будемо розрулювати питання по ОСББ? Чи всі дружно, влада і населення будуть чекати 1 липня 2016р? Влада у місті чомусь мовчить, не готує та не інформує населення. Мабуть чекають що КП ККП, реорганізують та перетворять в управляючу компанію? Звісно, що компанія мабуть буде приватною. Багато, багато питань, але ті хто повинен підготувати населення та провести обговорення, всі МОВЧАТЬ. Громадські організаціїї також не висвітлюють інформацію.

Складається враження, що ніхто не володє інформацією, чи свідомо її замовчують у місті.


  • 0

#15 VIP

VIP

    Администратор

  • Администраторы
  • 783 сообщений

Отправлено 13 Январь 2016 - 06:57

Як будемо розрулювати питання по ОСББ? Чи всі дружно, влада і населення будуть чекати 1 липня 2016р? Влада у місті чомусь мовчить, не готує та не інформує населення. Мабуть чекають що КП ККП, реорганізують та перетворять в управляючу компанію? Звісно, що компанія мабуть буде приватною. Багато, багато питань, але ті хто повинен підготувати населення та провести обговорення, всі МОВЧАТЬ. Громадські організаціїї також не висвітлюють інформацію.

Складається враження, що ніхто не володє інформацією, чи свідомо її замовчують у місті.

Спасение утопающих - дело рук самих утопающих))

Выходит необходимо самим организовываться....


  • 0

#16 Користувач

Користувач

    Продвинутый пользователь

  • Пользователи
  • PipPipPip
  • 72 сообщений

Отправлено 13 Январь 2016 - 07:31

Спасение утопающих - дело рук самих утопающих))

Выходит необходимо самим организовываться....

У кого есть опыт организации ОСББ в городе? Какие дома в Василькове имеют даную форму правления? Кооперативные дома - это совсем другая форма. Может кто-то с депутатов на своем округе обнаружит ОСББ и сможет отписаться для людей?

Например, по ул....№...дома, зарегистрировано у госреестратора ОСББ....и все дружно ломануться перенимать опыт. А те ответят, ребята идите у выконком или к депутатам, пускай они вам организуют ликбез.

Так с чего начнем?


  • 0

#17 Алиса

Алиса

    Новичок

  • Пользователи
  • Pip
  • 1 сообщений

Отправлено 14 Январь 2016 - 01:02

Досить  докладно та детально тему про ОСББ розкрила Людмила Струк на сайті "РІДНЕ МІСТО".

Важлива тема, багато корисної інформації по етапам створення ОСББ. 

 

Рекламные ссылки запрещены! если вы хотите поделиться  материалами с форумчанами - рамещайте сам текст статьи, а не ссылку на него.

 

Автор матеріалу Людмила Струк— координатор ВМО політичної партії «ВОЛЯ», член виконкому Васильківської міської ради.

 

В зв’язку з недостатньою поінформованістю мешканців багатоквартирних будинків щодо наслідків вступу в силу Закону «Про об'єднання співвласників багатоквартирного будинку» від 29.11.2001 р № 2866 — III (далі — Закон № 2866 ), вважаю за необхідне подати основні вимоги чинного законодавства з цього питання.

Алгоритм створення ОСББ ґрунтовно описаний у Законі України «Про об'єднання співвласників багатоквартирного будинку» від 29.11.2001 р № 2866 — III (далі — Закон № 2866 ). Варто зазначити про те, що 14.05.2015 року до Закону № 2866 були внесені суттєві поправки, тому, хоча Закон і діє з 2001 року , але з травня 2015 набула чинності оновлена ​​процедура створення ОСББ, згідно з якої всі домовласники багатоквартирних будинків повинні визначитись з формою управління їх житлового будинку до 1 липня 2016 року.

На сьогоднішній день передбачено 3 варіанти управління багатоквартирними будинками:

Варіант 1. Це створення ОСББ

Варіант 2. Вибір керуючого.

Варіант 3. Укладання договору з керуючою компанією.

Якщо до 1 липня 2016 року співвласники будинку не приймуть жодного рішення та не визначаться з моделлю управління їхнім будинком, місцева влада проведе конкурс, в якому будуть брати участь керуючі компанії, що будуть обслуговувати багатоквартирні будинки.

Керуючі компанії заключають договір на обслуговування багатоквартирного будинку  всього на 1 рік. (Люди, які мають відношення до підприємницької діяльності, розуміють, що жодні капіталовкладення, старання та сили витрачати жодна компанія не буде, тому як 1 рік, це досить не великий проміжок часу, та немає гарантії того, що в наступному році, ця компанія виграє конкурс).

З моєї точки зору, керуюча компанія — це найгірший варіант з 3-х вище викладених, такої ж думки дотримуються і більшість експертів.

Керуюча компанія це низька якість послуг та мінімальний контроль за їх діяльністю, адже керуюча компанія —  це точно такий же ЖЕК, але іншої форми власності (приватної).

Якщо співвласники багатоквартирного будинку обрали «варіант 2», керуючого – то керуючий, це посередник між мешканцями будинку та обслуговуючими компаніями. Керуючому нараховується заробітна плата, контроль за ним теж мінімальний, тому така модель управління, на мою думку, також  є також малоефективною.

Найоптимальніший варіант – це створення ОСББ (об’єднання співвласників багатоквартирного будинку.),що є самою ефективною та продуктивною моделлю управління. Доказом цього є не тільки міста на Україні, але й в Польщі, Латвії, Естонії та ін. ОСББ – це можливість впливати на рішення щодо своєї будівлі шляхом голосування на Загальних Зборах співвласників. Таким чином, власники квартир можуть колективно вибрати те, яким чином відбуватиметься управління або ремонт будинку та обрати послуги, які вони хочуть отримати. Звичайно, очікується, що власники квартир  будуть платити за всі ті послуги які  фактично їм надаються, як відомо сьогодні вони змушені часто платити за неякісні послуги, або за послуги які фактично не надаються...

Головною перевагою ОСББ є можливість знизити квартплату за рахунок відсутності в її складі прибутку ЖЕКу, а також податків на прибуток і ПДВ. Крім того, ОСББ має багато можливостей для заробітку крім квартплати. Наприклад, на оренді приміщень ( горищних , підвальних і т.д.), рекламі. Отримані доходи опиняться в розпорядженні співвласників будинку. Їм і вирішувати, як їх використовувати — на зменшення квартплати, ремонт , купівлю необхідного обладнання.

Для створення ОСББ потрібна ініціативна група в складі н менше ніж трьох власників квартир, готових докласти певних зусиль для досягнення результату. Основною метою ініціативної групи є скликання установчих зборів, а також підготовча роз'яснювальна робота, підготовка проектів документів для розгляду на установчих зборах, запит до Держреєстру прав та т.і. Вона скликає установчі збори, на яких приймається статут ОСББ, обирається правління, його голова і ревізійна комісія. Далі необхідно пройти процедуру держреєстрації, отримати в податковій службі неприбутковий статус і відкрити рахунок у банку.

Для створення ОСББ потрібно 50%+1 згоди мешканців будинку, при чому вони голосують не кількістю прописаних в будинку, а кількістю квадратних метрів, тобто, чим більше у власності метрів квадратних, тим вагоміше буде голос на зборах ОСББ.

Створюючи ОСББ Ви самостійно приймаєте рішення про об’єм квартирної плати, які послуги, хто як і коли буде надавати, у вас буде на руках фінансовий звіт. Також  вас буде можливість звільнити голову ОСББ, якого ви оберете, якщо на вашу думку він не справляється зі своїми обов’язками. Рішення приймаються лише мешканцями будинку.

Існує міф про те, що колись хтось один не сплачує послуг за спожите тепло, газ чи т.і, то ОСББ перекриває його заборгованість. Це є помилковою думкою, тому що у кожного мешканця є договір з службами, що надають послуги водопостачання, теплопостачання, електроенергії та особистий рахунок. Тому це особисті відносини абонента та компанії.  Якщо у будь-кого з мешканців при створенні ОСББ є заборгованість перед ЖЕКом, то це лише проблема власника квартири та ЖЕКу, але ніяк не ОСББ, до інших мешканців це ні в якому разі не відноситься.

ОСББ вирішує сам хто на нього працює. Основні учасники це: голова правління, бухгалтер (можна заключити договір з компанією, що надає бухгалтерські послуги), головний та двірника, мешканці будинку самі вирішують яку заробітну плату вони будуть їм сплачувати.

Також обов’язковим є укладання договору з аварійною бригадою (на випадок пошкодження труб та ін.).

ОСББ – це юридична особа, створена власниками житлових і не житлових приміщень для спільного користування, утримання та управління своїм будинком та при будинковою територією, а також для юридичного оформлення їхніх майнових прав на будинок та при будинкову територію.

 

Мешканці при ОСББ:

1)     Визначають кошторис на утримання будинку.

2)     Визначають розмір внесків

3)     Вибір постачальника послуг

4)     Визначають черговість проведення поточного ремонту

5)     Отримують прибуток від договору оренди прилеглих до будинку приміщень (якщо такі є).

В цілому процедура створення ОСББ включає наступні етапи:1 ) створення ініціативної групи ;2 ) формування реєстру співвласників ;3 ) скликання установчих зборів;4 ) підготовка проекту Статуту ОСББ ;5 ) проведення установчих зборів;6 ) проведення письмового опитування (при необхідності);7 ) державна реєстрація ОСББ
(продовження буде)

 


Сообщение отредактировал VIP: 14 Январь 2016 - 01:51

  • 0

#18 VIP

VIP

    Администратор

  • Администраторы
  • 783 сообщений

Отправлено 14 Январь 2016 - 01:33

 

 

 


  • 0

#19 Mr. Alex

Mr. Alex

    Продвинутый пользователь

  • Пользователи
  • PipPipPip
  • 636 сообщений
  • ГородВасильков

Отправлено 18 Январь 2016 - 02:59

В столиці стартують безкоштовні семінари зі створення ОСББ

 

Ганна РЕДЬКА, Вечірній Київ

 

Цієї суботи в столиці стартує цикл безкоштовних семінарів з питань створення та організації ефективної роботи ОСББ, організатором якого виступив Центр підтримки співвласників багатоквартирних будинків «ОСББ-ДА».

 

«Тренерами даного семінару стануть декілька фахівців, що детально пояснять учасникам усі нюанси: юрист, експерт з питань ОСБС Дмитро Левицький, адвокат Кіщук Тетяна Василівна та голова правління ОСББ «Мотор» Погорєлова Вікторія Володимирівна», – зазначають організатори.

 

Під час першого семінару спеціалісти розкажуть про відносини власності і форми управління у багатоквартирному будинку, а також безпосередньо про те, що таке ОСББ та порядок його створення.

 

Для участі в семінарі потрібно зареєструватися за посиланням і отримати підтвердження від організаторів. Кількість місць обмежена.

 

ДО ВІДОМА

 

Семінар відбудеться у приміщенні офісу ДемАльянсу за адресою: м. Київ, вул. Леонтовича, 7 1-й поверх, оф. 2.
Початок: о 19:00, а триватиме захід орієнтовно до 21:00.


  • 0

#20 Користувач

Користувач

    Продвинутый пользователь

  • Пользователи
  • PipPipPip
  • 72 сообщений

Отправлено 20 Январь 2016 - 07:07

В столиці стартують безкоштовні семінари зі створення ОСББ

 

Ганна РЕДЬКА, Вечірній Київ

 

Цієї суботи в столиці стартує цикл безкоштовних семінарів з питань створення та організації ефективної роботи ОСББ, організатором якого виступив Центр підтримки співвласників багатоквартирних будинків «ОСББ-ДА».

 

«Тренерами даного семінару стануть декілька фахівців, що детально пояснять учасникам усі нюанси: юрист, експерт з питань ОСБС Дмитро Левицький, адвокат Кіщук Тетяна Василівна та голова правління ОСББ «Мотор» Погорєлова Вікторія Володимирівна», – зазначають організатори.

 

Під час першого семінару спеціалісти розкажуть про відносини власності і форми управління у багатоквартирному будинку, а також безпосередньо про те, що таке ОСББ та порядок його створення.

 

Для участі в семінарі потрібно зареєструватися за посиланням і отримати підтвердження від організаторів. Кількість місць обмежена.

 

ДО ВІДОМА

 

Семінар відбудеться у приміщенні офісу ДемАльянсу за адресою: м. Київ, вул. Леонтовича, 7 1-й поверх, оф. 2.
Початок: о 19:00, а триватиме захід орієнтовно до 21:00.

А коли стартують  у Василькові такі семінари?


  • 0




Количество пользователей, читающих эту тему: 0

0 пользователей, 0 гостей, 0 анонимных