Перейти к содержимому


Фотография

Васильківчани платитимуть найбільший тариф по Україні


  • Авторизуйтесь для ответа в теме
Сообщений в теме: 5

#1 VIP

VIP

    Администратор

  • Администраторы
  • 725 сообщений

Отправлено 11 Май 2016 - 01:09

З 1 липня  в Україні дорожчає гаряча вода.

Національна комісія, яка здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, оприлюднила нові тарифи на гарячу воду та опалення у гривнях. У кожної компанії тарифи зростуть по-різному, все залежить від того, яке паливо там використовують для виробництва тепла: газ чи вугілля. Приміром, тарифи на опалення для мешканців столиці зростуть більше, ніж удвічі.

Клієнти  "Київенерго" будут платити  78 грн за куб гарячої води.

Клієнти "Дарницької ТЕЦ" будут платити 68 грн за куб гарячої води.

При цьому в місті Василькові, що на Київщині, клієнти "Васильківтепломережи" платитимуть найбільший тариф - 94 грн за куб гарячої води.


  • 0

#2 Александр Бобылев

Александр Бобылев

    Продвинутый пользователь

  • Пользователи
  • PipPipPip
  • 103 сообщений
  • ГородВасильков

Отправлено 13 Май 2016 - 09:10

 

З 1 липня  в Україні дорожчає гаряча вода.

Національна комісія, яка здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, оприлюднила нові тарифи на гарячу воду та опалення у гривнях. У кожної компанії тарифи зростуть по-різному, все залежить від того, яке паливо там використовують для виробництва тепла: газ чи вугілля. Приміром, тарифи на опалення для мешканців столиці зростуть більше, ніж удвічі.

Клієнти  "Київенерго" будут платити  78 грн за куб гарячої води.

Клієнти "Дарницької ТЕЦ" будут платити 68 грн за куб гарячої води.

При цьому в місті Василькові, що на Київщині, клієнти "Васильківтепломережи" платитимуть найбільший тариф - 94 грн за куб гарячої води.

 

А сколько нужно потратить газа чтобы нагреть 1000 л воды или 1м3 с температуры 10 до 70 градусов.

1,163* 1000*(70-10) = 70 кВт

Газ у нас примерно с 1м3 выдает 10 кВт тепловой энергии.

И в среднем газовый котел имеет кпд 90%.

А это значит, что в домашних условия чтобы нагреть 1м3 воды с температуры 10-  до температуры 70 градусов 

Надо потратить 7м3 газа +10% = 7,7 м3

7,7 * 6,878 = 52,96 грн.


  • 0

#3 asdasd

asdasd

    Продвинутый пользователь

  • Пользователи
  • PipPipPip
  • 103 сообщений

Отправлено 13 Май 2016 - 09:47

А сколько нужно потратить газа чтобы нагреть 1000 л воды или 1м3 с температуры 10 до 70 градусов.

1,163* 1000*(70-10) = 70 кВт

Газ у нас примерно с 1м3 выдает 10 кВт тепловой энергии.

И в среднем газовый котел имеет кпд 90%.

А это значит, что в домашних условия чтобы нагреть 1м3 воды с температуры 10-  до температуры 70 градусов 

Надо потратить 7м3 газа +10% = 7,7 м3

7,7 * 6,878 = 52,96 грн.

 

+ навар и потери при транспортировке...


  • 0

#4 Сталкер

Сталкер

    Продвинутый пользователь

  • Пользователи
  • PipPipPip
  • 339 сообщений

Отправлено 15 Май 2016 - 10:15

+ навар и потери при транспортировке...

Какой процент потери при транспортировке закладывается в тариф?

Все зависит от экономиста Теплосети, а она виртуоз с многолетним стажем, а "сказочница", ну просто умелые ручки. Как тут не вспомнить персонаж Соньку золотую ручку...кушать то хочется, вот и старается прокормить всех...


  • 0

#5 Сталкер

Сталкер

    Продвинутый пользователь

  • Пользователи
  • PipPipPip
  • 339 сообщений

Отправлено 20 Май 2016 - 09:26

17 мая в 9:22 ·Анатолій Любаревич

Але ж всі все знали і влада і політики, впершу чергу профільний комітет А.В. БАБАК ! Матеріал з розрахунками був наданний зазделегідь ! Якби ці кошти вчасно було перенаправити в економіку виробництва, як інвестеційну складову, ми би отрирмала мінімум 500 млрд. доходу, а так втратили !

Щодо техніко-економічного обґрунтування впровадження ЄДСМ

Вимога МВФ щодо підвищення в Україні цін на газ для населення, а відтак і на інші послуги ЖКГ (насамперед теплопостачання), може бути виконана лише у тому випадку, коли приведення цін і тарифів до економічно обґрунтованого рівня стане першим кроком на шляху формування апробованої світовим досвідом ефективної системи функціонування та управління у сфері ЖКГ. Іншим, не менш важливим кроком, має стати запровадження державної системи моніторингу обліку енергетичних потоків (формування енергетичного балансу на всіх рівнях територіально-виробничої ієрархії управління) та приведення у відповідність фактичного та нарахованого рівня оплати за енергоспоживання (енергетичний баланс у вартісному вимірі).
На теперішній час, сформувалася подвійна система нарахувань за теплопостачання. Однак, розповсюдженою схемою є така, за якою споживачі енергоресурсів платять не за спожиту кількість енергії, а нормовану, а тому і відсутня зацікавленість у зниженні енергоспоживання. За оцінками Інституту технічної теплофізики НАН України, норми споживання гарячої води завищені приблизно в 1,5 рази проти фактичного споживання. В основу методики розрахунку тарифів на теплову енергію для населення покладений 1 м2 загальної площі приміщення. При цьому власники квартир заввишки 5 і 2,5 м платять однаково, хоча енерговитратність першої квартири приблизно в 1,5 рази вище. Таким чином, власник менш комфортного житла дотує власника більше комфортабельного.

Аналіз даних теплопостачальних компаній, поданих НКРЕКП для затвердження тарифів, свідчить, що закладені у тарифи нормативи(питомі норми витрат теплової енергії на централізоване опалення для будинків без приладів обліку) є завищеними і в середньому для України на 27% перевищують відповідні розрахункові показники для будинків, в яких встановлено прилади обліку. Загалом по Україні у грошовому вираженні надмірно нараховані суми на послуги з централізованого опалення для споживачів без лічильників із урахуванням поточних тарифів можуть бути оцінені на рівні понад 1,5 млрд грн на рік. (Дзеркало тижня, 6.02.2015 р.).
Теоретичні розрахунки та емпіричні спостереження показують, що в цілому по країні оплата за спожиті енергоресурси та послуги перевищує вартість поставлених енергоресурсів і послуг більш ніж у 1,8 рази. В окремих регіонах кратність дисбалансів є ще більшою. За оцінками незалежних експертів із Громадського комітету прав громадян, в Україні 12 мільйонів квартир користуються централізованим опалюванням, це більше 600 мільйонів квадратних метрів житла. На кожному «квадраті» сім’я переплачує в середньому 17 гривень (за даними на 2012 рік). Якщо цифри перемножити, то виходить близько 12 млрд. грн. щорічно. Це навіть без урахування гарячої води, а також, без верифікації фактичної вартості однієї гігакалорії тепла.
За даними Державної служби статистики, в 2014 р. рівень оплати населенням послуг з централізованого опалення та гарячого водопостачання становив 86,7%. Лише від початку поточного опалювального сезону заборгованість населення зросла на 44% — з 5 млрд грн до
7,2 млрд. Подальше підвищення тарифів без забезпечення прозорості їх формування та справедливості нарахувань може посилити кризу неплатежів.
Як свідчать результати ренкінгу Ukrainian Energy Index [2], показник енергоефективності для вітчизняної економіки становить 52% від рівня ЄС. Обсяг енергоресурсів, які можна заощадити, вражає: 27,3 млн тонн нафтового еквівалента, що приблизно відповідає 34 млрд куб. м природного газу. Майже 12 млрд євро щорічно – таку суму економила б Україна, якби порівнялась з країнами ЄС за показником енергоефективності. Головний потенціал в енергозбереженні знаходиться у сферах промисловості та житлово-комунального господарства, які споживають відповідно 41% і 38% енергоресурсів країни. Хоча доля ЖКГ у ВВП країни складає 5-6%, галузь споживає 30% всієї енергії в країні, майже стільки ж, як і уся промисловість держави.
Як відзначають експерти, невисока ефективність сектора ЖКГ (62% від рівня ЄС) пояснюється відсутністю приладів споживання енергоресурсів, недоліками тарифної політики і відсутністю реальних кроків з його реформування протягом останніх 20 років. Підвищення енергоефективності до європейського рівня у цій сфері дозволило б заощадити близько 8,3 млн тонн енергоресурсів у нафтовому еквіваленті або близько 3,6 млрд євро. Як видно, мільярдні фінансові ресурси знаходяться, можна сказати, у буквальному сенсі під ногами українців. Отже, одним з головних завдань реформування житлово-комунального господарства (ЖКГ) України, являється підвищення ефективності енергоспоживання до рівня, здатного забезпечити не менше 20-30% реальної економії паливно-енергетичних ресурсів.
Складові економічної ефективності ЄДСМ
1) Ефект від детінізації грошових потоків. Загальне кінцеве споживання усіх видів енергоресурсів, включаючи теплопостачання за даними Державної служби статистики України у 2012 році становив 73107 тис.т.н.е або 124 281,9 тис.т.у.п., що у вартісному вимірі складає за ринковими цінами 12,4 млрд. дол.США. Отже, ефект від детінізації становитиме щорічно близько 80 млрд. грн. (10 млрд дол.США) щорічно (в цінах 2012 року).
2) Ефект від оптимізації організаційного механізму. При зниженні енергоємності, як складової реального ВВП України, який склав 1388,3 млрд. грн за 2012 рік, всього на 2% (2% - прийнятий в міжнародній практиці процент розрахунку економії енергоресурсів від впровадження антологічних програмних і технічних засобів у господарюванні країн з розвинутою економікою розроблених з використанням сучасних ІТ – технологій ) економічний ефект від оптимізації організаційного механізму нарахувань та оплати за енергоресурси та інші житлово-комунальні послуги за рахунок впровадження ЄДСМ орієнтовно дорівнює 17,0 млрд.грн (2 млрд. дол. США) щорічно (в цінах 2012 року).
3) Ефект від енергоефективності. На сьогодні розрахунки виконані за участі фахівців НАН України підтверджують економію енергоресурсів - зниження енергоемності, як складової реального ВВП держави, за умови впровадження ЄДСМ, на 15-20 % щорічно. Щорічний економічний ефект приблизно складе 130,0 – 170,0 млрд.грн (16, 2 – 21,2 млрд дол. США) (в цінах 2012 року).
Довідково. За даними Інституту стратегічних досліджень індикатив тонізації в енергетиці України за 2013 рік оцінювався на рівні 8,86% від ВВП країни; прогнозний показник тонізації в енергетиці на 2014 рік складатиме 8,7% від ВВП країни або у вартісному вимірі складатиме 130 млрд грн.
Натомість, за кошторисом витрат (складеного у 2009 р.) на створення ЄДСМ одноразові капітальні витрати становитимуть 720 млн. грн. або 90 млн дол. (за два роки). Економічна ефективність капіталовкладень на впровадження ЄДСМ становить 7,1, а строк окупності капіталовкладень – 1.7 місяця.
Виявлені ефекти не враховують ефект від ліквідації енергетичних субсидій. Загальний рівень енергетичних субсидій в Україні Міжнародний валютний фонд оцінює в 7,5% ВВП. У 2012 році обсяг ВВП України склав 1,4 трлн. грн., тобто загальний обсяг енергетичних субсидій оцінювався на рівні 105 млрд. грн. (13 млрд дол. США). Таким чином, діапазон енергетичних субсидій оцінюється міжнародними експертами на рівні від 8 до 13 млрд. дол. США. Середня частка прямих енергетичних субсидій (в відсотках до загальної суми бюджетно-податкової підтримки) за 1995–2010 рр. складала 31,9 %, і становила 1,9 % ВВП. Обсяги енергетичних субсидій розраховуються як сума витрат бюджету на пільгове оподаткування та бюджетних видатків за програмною класифікацією. Як показують розрахунки, виконані за методикою МЕА, сукупні обсяги споживчих субсидій на природний газ у 2013 році перевищили 98,3 млрд. грн. Якщо ж до них додати 34,3 млрд. грн. – перехресні субсидії в електроенергетиці – отримаємо 132,6 млрд.грн.
Показать перевод


  • 0

#6 Сталкер

Сталкер

    Продвинутый пользователь

  • Пользователи
  • PipPipPip
  • 339 сообщений

Отправлено 28 Июль 2016 - 09:01

Україна комунальна
Луценко ініціює всеукраїнську перевірку комунальних підприємств
26 Липня 2016 p

.http://jkg-portal.co...prijemstv-47427


  • 0




Количество пользователей, читающих эту тему: 0

0 пользователей, 0 гостей, 0 анонимных