Перейти к содержимому


Фотография

В Україні вводяться нові акцизні ставки на ввезення іноземних автомобілів


  • Авторизуйтесь для ответа в теме
Сообщений в теме: 4

#1 VIP

VIP

    Администратор

  • Администраторы
  • 1 087 сообщений

Отправлено 01 Июнь 2016 - 01:42

Через місяць в Україні подешевшають старі іномарки.

Напередодні Верховна Рада знизила акцизний збір на вживані автомобілі в 30 разів.

Такого масштабного зниження ще не було, і українці активно вважають, у скільки тепер їм обійдуться машини з-за кордону.

 

Положення закону

Для автомобілів з двигуном об'ємом до 1 000 куб см ставки акцизу знижуються до: 0,102 євро за 1 куб см (діюча ставка - 1,09-1,44 євро, в залежності від року випуску автомобіля);

- З двигуном об'ємом до 1 500 куб см - 0,063 євро (зараз - 1,37-1,76 євро);

- З двигуном об'ємом до 2 200 куб см - 0,267 євро (зараз - 1,64-2,44 євро);

- З двигуном об'ємом до 3 000 куб см до 0,276 євро (зараз - 2,21-4,99 євро);

- З двигуном об'ємом понад 3 000 куб см - 2,209 євро (зараз - 3,33-4,99 євро).

Виходить, що для розмитнення авто з об'ємом двигуна менше 1 000 см куб треба буде заплатити в 28 разів менше, ніж до прийняття закону: 63 євро 1761 євро.

За розмитнення автомобіля з двигуном 2 л акцизний збір складе 534 євро замість 4 882 евро.

Закон вступає в силу з першого числа місяця, наступного за місяцем його опублікування. Якщо закон опублікують в червні, знижені ставки акцизного податку почнуть діяти з 1 липня 2016 року.

Закон діє до 31 грудня 2018 року. Таким чином, знижені ставки акцизу на вживані автомобілі будуть діяти майже 2,5 року.

 

Обмеження

Під дію нового закону не підпадатимуть легкові автомобілі, випущені на території Росії. Офіційно - країни, визнаної Україною державою-окупантом, або державою-агресором. Не поширяться пільги і на авто, які ввозяться з території такої держави.

Також не будуть діяти нові правила для автомобілів, вироблених до 1 січня 2010 року, і автомобілів, які не відповідають екостандартам Євро-5.

Юридичні та фізичні особи за пільгою зможуть ввезти не більше одного автомобіля протягом року.

 

Чого чекати

За розрахунками авторів закону, знижені акцизи стимулюють розвиток авторинку за рахунок появи в ньому сегмента імпортованих вживаних авто.

Прогнозується, що первинні продажі старих авто в 2016 році виростуть на 20 000 штук. При цьому середній вік авто не буде перевищувати 8 років, оскільки в країнах Євросоюзу автомобілі, які відповідають екостандарту Євро-5, випускаються з 2008 року.

Так Golf 2010 року випуску з дизельним мотором 1,9 л і механічною коробкою передач коштує в Європі близько 4,4 тисяч євро.

 

Раніше за нього треба було б заплатити тільки акцизного збору більше 10 тисяч євро, а тепер - всього 400 євро. Правда, є ще 10% ввізного мита і 20% ПДВ, але навіть з урахуванням цих платежів його вартість складе близько 5,8 тисячі євро.

 

На наших авторинках такий же пропонується мінімум за 7-8 тисяч євро.

Експерти прогнозують, що українці швидко навчаться обходити заборону на ввезення не більше одного авто в рік з-за кордону. Масові поставки старих іномарок з Європи можуть знизити ціни і на ті авто, які вже є в українців.

 

Представник Всеукраїнської асоціації автомобільних імпортерів і дилерів Олег Назаренко вважає, що ціна на вживані автомобіль впаде в середньому на 40%.


  • 0

#2 asdasd

asdasd

    Продвинутый пользователь

  • Пользователи
  • PipPipPip
  • 103 сообщений

Отправлено 01 Июнь 2016 - 10:30

Как всегда мягко постелили, но снова жестко спать: 5800 * 28 = 165000 грн...  Евро 5 машины совсем не дешевые в Европе, поэтому Васадзе-Святоши и тут перестраховались. Даже самое убитое и простое авто будет на выходе стоить дороже "нового вытчызняного"... Поэтому мечтать о легализации Литвы не приходиться(((


  • 0

#3 Stalker

Stalker

    Продвинутый пользователь

  • Пользователи
  • PipPipPip
  • 111 сообщений
  • ГородВасильків

Отправлено 02 Февраль 2017 - 04:59

 

Через місяць в Україні подешевшають старі іномарки.

Напередодні Верховна Рада знизила акцизний збір на вживані автомобілі в 30 разів.

Такого масштабного зниження ще не було, і українці активно вважають, у скільки тепер їм обійдуться машини з-за кордону.

 

Положення закону

Для автомобілів з двигуном об'ємом до 1 000 куб см ставки акцизу знижуються до: 0,102 євро за 1 куб см (діюча ставка - 1,09-1,44 євро, в залежності від року випуску автомобіля);

- З двигуном об'ємом до 1 500 куб см - 0,063 євро (зараз - 1,37-1,76 євро);

- З двигуном об'ємом до 2 200 куб см - 0,267 євро (зараз - 1,64-2,44 євро);

- З двигуном об'ємом до 3 000 куб см до 0,276 євро (зараз - 2,21-4,99 євро);

- З двигуном об'ємом понад 3 000 куб см - 2,209 євро (зараз - 3,33-4,99 євро).

Виходить, що для розмитнення авто з об'ємом двигуна менше 1 000 см куб треба буде заплатити в 28 разів менше, ніж до прийняття закону: 63 євро 1761 євро.

За розмитнення автомобіля з двигуном 2 л акцизний збір складе 534 євро замість 4 882 евро.

Закон вступає в силу з першого числа місяця, наступного за місяцем його опублікування. Якщо закон опублікують в червні, знижені ставки акцизного податку почнуть діяти з 1 липня 2016 року.

Закон діє до 31 грудня 2018 року. Таким чином, знижені ставки акцизу на вживані автомобілі будуть діяти майже 2,5 року.

 

Обмеження

Під дію нового закону не підпадатимуть легкові автомобілі, випущені на території Росії. Офіційно - країни, визнаної Україною державою-окупантом, або державою-агресором. Не поширяться пільги і на авто, які ввозяться з території такої держави.

Також не будуть діяти нові правила для автомобілів, вироблених до 1 січня 2010 року, і автомобілів, які не відповідають екостандартам Євро-5.

Юридичні та фізичні особи за пільгою зможуть ввезти не більше одного автомобіля протягом року.

 

Чого чекати

За розрахунками авторів закону, знижені акцизи стимулюють розвиток авторинку за рахунок появи в ньому сегмента імпортованих вживаних авто.

Прогнозується, що первинні продажі старих авто в 2016 році виростуть на 20 000 штук. При цьому середній вік авто не буде перевищувати 8 років, оскільки в країнах Євросоюзу автомобілі, які відповідають екостандарту Євро-5, випускаються з 2008 року.

Так Golf 2010 року випуску з дизельним мотором 1,9 л і механічною коробкою передач коштує в Європі близько 4,4 тисяч євро.

 

Раніше за нього треба було б заплатити тільки акцизного збору більше 10 тисяч євро, а тепер - всього 400 євро. Правда, є ще 10% ввізного мита і 20% ПДВ, але навіть з урахуванням цих платежів його вартість складе близько 5,8 тисячі євро.

 

На наших авторинках такий же пропонується мінімум за 7-8 тисяч євро.

Експерти прогнозують, що українці швидко навчаться обходити заборону на ввезення не більше одного авто в рік з-за кордону. Масові поставки старих іномарок з Європи можуть знизити ціни і на ті авто, які вже є в українців.

 

Представник Всеукраїнської асоціації автомобільних імпортерів і дилерів Олег Назаренко вважає, що ціна на вживані автомобіль впаде в середньому на 40%.

 

Увага!водії на авто з прибалтики грубо порушують ПДР..у Василькові!!!!!!!Поліція міста не реагує!!!!!!!!ауді тт срібного кольору.(сцикуха)за кермом....


  • 0

#4 Смотрящий

Смотрящий

    Продвинутый пользователь

  • Пользователи
  • PipPipPip
  • 2 527 сообщений
  • ГородБезпятное

Отправлено 02 Февраль 2017 - 05:49

Да, такое бывает.


  • 0

#5 888

888

    Продвинутый пользователь

  • Пользователи
  • PipPipPip
  • 377 сообщений
  • ГородВасильков

Отправлено 06 Февраль 2017 - 11:46

Увага!водії на авто з прибалтики грубо порушують ПДР..у Василькові!!!!!!!Поліція міста не реагує!!!!!!!!ауді тт срібного кольору.(сцикуха)за кермом....

 

Жаль, что текст для цитаты очень маленький и всего одно видео.Т

Так бы простыню процитировал.

Я правда не понял какая взаимосвязь между цитатой и ответом :buba:
 


  • 0




Количество пользователей, читающих эту тему: 0

0 пользователей, 0 гостей, 0 анонимных