Перейти к содержимому


Фотография

Точка зору


  • Авторизуйтесь для ответа в теме
Сообщений в теме: 5

#1 Сталкер

Сталкер

    Продвинутый пользователь

  • Пользователи
  • PipPipPip
  • 497 сообщений

Отправлено 11 Июнь 2016 - 10:44

      Починаємо висвітлювати події та відповіді посадових осіб нашого міста.

      Так, на звернення в лютому місяці до гарячої урядової лінії, щодо надання пільг на проїзд згідно інформації Васильківського УСЗН Васильківської міської ради повідомлено про наступне…

Відповідно до ЗУ "Про державний бюджет на 2016 рік" видатки на компенсацію за пільгове автоперевезення пенсіонерів, ветеранів праці ...та ін.пільгових категорій населення не передбачені. Разом з тим в процесі доопрацювання внесених Кабінетом Міністрів України законопроектів у Верховній Раді України ухвалено рішення щодо збереження у законодавстві права на пільговий проїзд окремих категорій громадян із покриттям цих видатків за рахунок державного бюджету.

     За умови, якщо вказані зміни не будуть внесені в ЗУ «про державний бюджет на 2016 рік», ПЛАНУЄТЬСЯ РОЗРОБЛЕННЯ МІСЦЕВОЇ ПРОГРАМИ, ВІДПОВІДНО ДО ЯКОЇ З ЛЮТОГО 2016 РОКУ ВИПЛАТИ БУДУТЬ ПРОВОДИТИСЯ З МІСЦЕВОГО БЮДЖЕТУ.

Підписи 


  • 0

#2 Сталкер

Сталкер

    Продвинутый пользователь

  • Пользователи
  • PipPipPip
  • 497 сообщений

Отправлено 11 Июнь 2016 - 10:55

Починаючи з 1 січня 2016 року, надання пільг окремим категоріям громадян та фінансування втрат громадського транспорту від перевезення пільговиків покладено на органи  місцевого самоврядування.

Нагадаємо, що у грудні Верховна Рада прийняла, а в останній день  2015 року Президент підписав закон №3628 “Про внесення змін до деяких законодавчих актів України”, яким, по суті, було передано із державного бюджету до повноважень місцевих бюджетів питання щодо пільгових перевезень пасажирів автомобільним транспортом загального користування. Цим законом передбачено, що всі пільгові категорії, які залишилися після змін у законодавстві з червня 2015 року, “передано” у відання місцевих бюджетів. Ситуація склалася така, що у законодавстві в деяких моментах один нормативний акт суперечить іншому. Однак, як кажуть люди, постанову, відповідно до якої пенсіонери їздили безкоштовно, на даний час ще ніхто не відмінив.

Перевізники, в свою чергу, висловлюють аргументи інші: закон має вищу силу, ніж постанова. Люди кажуть: “Конституція України вказує на те, що всі пільги і гарантії, які вже встановлені нормативними актами, не можуть звужуватися при прийнятті інших нормативних актів”. У цій дискусії праві обидві сторони. Для того, щоб вирішити цю ситуацію, потрібно прийняти мудре рішення, при тому, що це рішення має бути прийнятим на законодавчому рівні, тобто на рівні Верховної ради. Очевидно, в Державний бюджет повинні закласти кошти для компенсації перевізникам, які будуть здійснювати перевезення пільговиків. Нині, враховуючи зміни у діючому законодавстві, процес відшкодування збитків перевізникам за пільговий проїзд окремих категорій громадян у громадському транспорті справді не врегульований

 Але люди переконані, що право пільговиків на безкоштовний проїзд нікуди не зникає, не може бути обмежене і має бути забезпечене перевізниками. “Низькі пенсії, суцільне подорожчання товарів повсякденного вжитку та ліків, погіршення рівня життя — ось що ми маємо нині. Ми роки пропрацювали, свої найкращі роки і здоров’я віддали державі, а вона з нас зробила жебраків, — обурюються люди. — Позбавлення права пільгового проїзду — це ще один удар по наших убогих гаманцях”.

Міністерство соціальної політики звернулося до Прем’єр-міністра України Арсенія Яценюка з проханням доручити Міністерству фінансів терміново підготувати зміни до Закону України “Про Державний бюджет України на 2016 рік” та передбачити відповідні видатки для фінансового забезпечення пільгового проїзду окремих категорій громадян.

 

 

До № 3628 від 11.12.2015

Кабінет Міністрів України


  • 0

#3 Сталкер

Сталкер

    Продвинутый пользователь

  • Пользователи
  • PipPipPip
  • 497 сообщений

Отправлено 11 Июнь 2016 - 11:06

      Починаємо висвітлювати події та відповіді посадових осіб нашого міста.

      Так, на звернення в лютому місяці до гарячої урядової лінії, щодо надання пільг на проїзд згідно інформації Васильківського УСЗН Васильківської міської ради повідомлено про наступне…

Відповідно до ЗУ "Про державний бюджет на 2016 рік" видатки на компенсацію за пільгове автоперевезення пенсіонерів, ветеранів праці ...та ін.пільгових категорій населення не передбачені. Разом з тим в процесі доопрацювання внесених Кабінетом Міністрів України законопроектів у Верховній Раді України ухвалено рішення щодо збереження у законодавстві права на пільговий проїзд окремих категорій громадян із покриттям цих видатків за рахунок державного бюджету.

     За умови, якщо вказані зміни не будуть внесені в ЗУ «про державний бюджет на 2016 рік», ПЛАНУЄТЬСЯ РОЗРОБЛЕННЯ МІСЦЕВОЇ ПРОГРАМИ, ВІДПОВІДНО ДО ЯКОЇ З ЛЮТОГО 2016 РОКУ ВИПЛАТИ БУДУТЬ ПРОВОДИТИСЯ З МІСЦЕВОГО БЮДЖЕТУ.

Підписи 

 

Відповіді юристів...

Ситуація склалася така, що у законодавстві в деяких моментах один нормативний акт суперечить іншому. Тому що стаття 22 Конституції України вказує на те, що всі пільги і гарантії, які вже встановлені нормативними актами, не можуть звужуватися при прийнятті інших нормативних актів.

Ст. 37 ЗУ Про автомобільний транспорт вiд 05.04.2001 № 2344-III

Пільгові перевезення пасажирів, які відповідно до законодавства користуються такими правами, забезпечують автомобільні перевізники, які здійснюють перевезення пасажирів на автобусних маршрутах загального користування.

Автомобільному перевізнику, який здійснює перевезення пасажирів на автобусних маршрутах загального користування, забороняється відмовлятися від пільгового перевезення, крім випадків, передбачених законом.

Безпідставна відмова від пільгового перевезення тягне за собою відповідальність згідно із законом.

Види та обсяги пільгових перевезень установлюються замовленням, у якому визначається порядок компенсації автомобільним перевізникам, які здійснюють перевезення пасажирів на маршрутах загального користування, збитків від цих перевезень.

Відповідно до п. 10 ст. 145 Правил надання послуг пасажирського автомобільного транспорту, затверджених постановою КМУ від 18.02. 1997 р. №176 в редакції постанови 26 вересня 2007 р. №1184, перевізник зобов'язаний здійснювати перевезення пасажирів з квитками і пасажирів, яким, згідно з законодавством, надано пільги щодо плати за проїзд.

Отже, відмова у пільговому перевезенні є незаконною, тому що закон не містить норми про обмеження кількості місць для перевезення пільгових категорій пасажирів.

Відповідно до ст. 133-1 Кодексу України про адмінправопорушення, безпідставна відмова від передбаченого законом пільгового перевезення громадян тягне за собою накладення штрафу на водіїв транспортних засобів, громадян — суб'єктів підприємницької діяльності від 8 до 10 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

У випадку порушення Вашого права на пільговий проїзд в міському або приміському транспорті Ви можете звернутись за захистом свого права до територіального управління Держінспекції України з безпеки на наземному транспорті. В скарзі або заяві необхідно вказувати дату, час, номер маршруту та державний номерний знак маршрутки, водій якої допустив порушення Вашого права. Якщо Ви все ж таки заплатили за проїзд, то вимагайте квиток від водія, який необхідно буде зберегти та додати до скарги.


  • 0

#4 Сталкер

Сталкер

    Продвинутый пользователь

  • Пользователи
  • PipPipPip
  • 497 сообщений

Отправлено 28 Май 2017 - 10:05

Містобудування. Планування і забудова міських і сільських поселень. 

Крик душі однієї львівянки в Фейсбуці

Наталія Родина. А кому дали право забудови території міста? Цю тему розвивати можна довго, прикладів багато , але в першу чергу винними є як мінімум двоє людей - це ГОЛОВНИЙ АРХІТЕКТОР МІСТА, який або не знає жодного нормативного документу або просто використовує нормативи для збільшення суми гонорару . А друга особа - КЕРІВНИК відділу охорони історичного середовища в місті.....

Як Львів перетворюють на гетто, або нелюдське ущільнення від міської ради

 

Необхідність забезпечити мешканців соціальною інфраструктурою (прибудинковою територією школами, садочками, стадіонами і т.д.) визначено будівельними нормами, які мають силу закону в Україні.

Але як і на інші закони, наша влада може базкарно плювати на будівельні норми, перетворюючи умови життя львів’ян на нелюдські.

Чинний ДБН 360-92 (http://dbn.at.ua/loa...92_ua/1-1-0-116) визначає принципи забудови і дуже гарно описує, яка прибудинкова інфраструктура повинна бути біля кожного житлового будинку: смітники, гостьові стоянки для автомобілів, дитячі майданчики, територія для господарських потреб і багато іншого. Приблизно 9-12 метрів квадратних на одного мешканця.

А ще забезпечення паркомісцями, школами, садочками, позашкільним дозвіллям, публічними стадіонами, парками і скверами має бути 100% від потреби.

ТОБТО ПОКИ МИ, ЧИННІ МЕШКАНЦІ, ЦИМ НЕ ЗАБЕЗПЕЧЕНІ, НІ ПРО ЯКІ НОВІ БУДІВНИЦТВА МОВА ЙТИ НЕ МОЖЕ!

Тепер про озеленення житлової забудови. Згідно Наказом Міністерства будівництва, архітектури та житлово-комунального господарства України № 105 від 10.04.2006 «Про затвердження Правил утримання зелених насаджень у населених пунктах України», з урахуванням вимог статті 28 Закону України "Про благоустрій населених пунктів" ( 2807-15 ) визначено нормативний рівень озеленення для житлових районів – не менше 25 %, а для громадських споруд – не менше 40 %.

Як можуть жити люди без жодного куща і дерева, без лавочки, і навіть без дитячого майданчика?
Міська влада вважає, що можуть.!
Це ж не їхні діти дихатимуть вихлопними газами і ароматом асфальту.

Цитую положення ДБН 360-92 : «Величина щільності населення житлового кварталу може бути прийнята більше як 450 люд./га (у значних і найзначніших містах) при відповідному обґрунтуванні.»
Чуєте, у мерії? Поволі і з інтонацією: чотириста п’ятдесят людей на один гектар!
Більше не передбачено!

 

Чому перетворюєте Львів на гетто, уже неможливий для проживання багатьом львів’янам.

Майбутнім мешканцям теж.

Особливий цинізм щодо плювання мерцями за ними ж встановлені норми, є недотримання вимог визначених генпланом і планами зонування

https://drive.google...VkZocnR0TkFiUmMякий встановлює таку максимальну щільність населення при розміщенні багатоповерхівок: для 9-поверхових будинків – 820 людей на гектар.А для вищих будівель взагалі не передбачено.

 

Гуманні норми

Оскільки львів’яни рідко заглядають у нормативи, то наголошу, що біля КОЖНОЇ БАГАТОПОВЕРХІВКИ згідно ДБН 360-92 повинні бути дитячі майданчики, територія для відпочинку дорослого населення, майданчик для занять фізкультурою, майданчик для господарських цілей, , майданчик для вигулювання собак, стоянка для автомобілів.

Витяг з ДБН 360-92

3.15 Озеленення житлових кварталів слід проектувати з урахуванням системи озеленення більших структурних елементів сельбищної території (житлових та сельбищних районів).

Площу озелененої території житлового кварталу слід приймати не менше 6 кв.м на 1 люд. (без урахування шкіл і дитячих дошкільних установ).

Примітка. До площі окремих ділянок озелененої території житлового кварталу входять майданчики для відпочинку, для дитячих ігор, пішохідні доріжки, якщо вони займають не більше 30% загальної площі ділянки.

3.16 При проектуванні житлової забудови слід передбачати розміщення майданчиків, розмір яких і відстані від них до житлових і громадських будинків треба приймати не менші ніж у таблиці 3.2.

 

Примітка 1.Відстані від майданчиків для занять фізкультурою|

|установлюються залежно від їхніх шумових характеристик; від|

|майданчиків для сушіння білизни - не нормуються; відстань від|

|майданчиків для сміттєзбірників до фізкультурних майданчиків,|

|ігрових майданчиків для дітей і відпочинку дорослих треба приймати|

|не менше 20 м, а від майданчиків для господарських цілей до|

|найбільш віддаленого входу у житловий будинок - не більше 100 м. |

Державні санітарні правила і норми влаштування, утримання загальноосвітніх навчальних закладів чітко визначають , що (п.9.12.) наповнюваність класів не повинна перевищувати 30 учнів (з урахуванням площі на одного учня не менше 2,0 кв. м).

Гуманізм з таких рішень аж пре! Життя людей перетворюють на пекло, а вони навіть не мають право оскаржити такі дії органу влади!

http://forpost.lviv....vid-miskoi-rady


  • 0

#5 Смотрящий

Смотрящий

    Продвинутый пользователь

  • Пользователи
  • PipPipPip
  • 1 906 сообщений
  • ГородБезпятное

Отправлено 29 Май 2017 - 01:14

О перевозках - почитайте о монополиях и сколько можно наложить штраф за это... Если не хотят возить ветеранов ВОВ!


  • 0

Борітися й поборіте! Ґазда є стало!


#6 Смотрящий

Смотрящий

    Продвинутый пользователь

  • Пользователи
  • PipPipPip
  • 1 906 сообщений
  • ГородБезпятное

Отправлено 29 Май 2017 - 01:23

Бало бы желание...


  • 0

Борітися й поборіте! Ґазда є стало!





Количество пользователей, читающих эту тему: 0

0 пользователей, 0 гостей, 0 анонимных