Перейти к содержимому


Фотография

Чи задоволене населення медичним обслуговуванням ЦРЛ


  • Авторизуйтесь для ответа в теме
Сообщений в теме: 34

#1 Сталкер

Сталкер

    Продвинутый пользователь

  • Пользователи
  • PipPipPip
  • 497 сообщений

Отправлено 30 Июль 2016 - 09:31

Питання можливих дій та відповідальності у випадку відмови приватних та державних закладів охорони здоров’я надавати невідкладну медичну допомогу.

 

У разі необхідності надання особі екстреної медичної допомоги у відповідності до Закону України «Про екстрену медичну допомогу», кожен громадянин України та будь-яка інша особа мають право звернутися за отриманням екстреної медичної допомоги до найближчого відділення екстреної (невідкладної) медичної допомоги чи іншого закладу охорони здоров’я, який може забезпечити надання такої допомоги (ст. 3).

Законом України «Основи законодавства України про охорону здоров’я», визначається що заклад охорони здоров'я - юридична особа будь-якої форми власності та організаційно-правової форми або її відокремлений підрозділ, основним завданням яких є забезпечення медичного обслуговування населення на основі відповідної ліцензії та професійної діяльності медичних (фармацевтичних) працівників.

При цьому екстреною медичною допомогою вважається медична допомога, яка полягає у здійсненні працівниками системи екстреної медичної допомоги відповідно до цього Закону невідкладних організаційних, діагностичних та лікувальних заходів, спрямованих на врятування і збереження життя людини у невідкладному стані та мінімізацію наслідків впливу такого стану на її здоров’я.

Окрім цього, кожен громадянин України та будь-яка інша особа мають право повідомити лікуючого лікаря або працівників найближчого закладу охорони здоров’я незалежно від форми власності та підпорядкування про свій невідкладний стан або про невідкладний стан іншої людини.

Невідкладним станом людини відповідно до ст.3 Закону України «Основи законодавства України про охорону здоров’я» вважається раптове погіршення фізичного або психічного здоров'я, яке становить пряму та невідворотну загрозу життю та здоров'ю людини або оточуючих її людей і виникає внаслідок хвороби, травми, отруєння або інших внутрішніх чи зовнішніх причин.

На сьогодні не існує єдиної класифікації невідкладних станів, однак вони можуть бути поділені на наступні групи: 1) які виникають при захворюваннях внутрішніх органів (невідкладні стани як прояв хвороби, що виникають у практично здорових людей; невідкладні стани, що виникають як ускладнення наявної соматичної патології; невідкладні стани у хворих іншою патологією, що мають зміни або захворювання внутрішніх органів); 2) які виникають при захворюваннях інших органів і систем (хірургічні хвороби; неврологічні хвороби; інфекційні хвороби; акушерсько-гінекологічна патологія; психічні хвороби); 3) які виникають при застосуванні зброї масового ураження (ураження ядерною зброєю; ураження отруйними речовинами; ураження бактеріологічною зброєю); 4) які виникають при гострих отруєннях та інтоксикаціях (харчові отруєння; отруєння грибами; отруєння технічними рідинами; медикаментозні отруєння; отруєння отрутохімікатами; укуси тварин, комах); 5) які виникають в результаті медикаментозної недостатності (ідио-сінкразія; алергія; токсична дія медикаментів), тощо.

Для прикладу, невідкладним станом буде вважатись інфаркт міокарда, кровотеча внутрішніх органів, ножові та вогнепальні поранення, напад задухи у хворого на бронхіальну астму.

У разі виявлення людини у невідкладному стані, яка не може особисто звернутися за наданням екстреної медичної допомоги, та за відсутності медичних працівників на місці події громадянин України або будь-яка інша особа, які виявили таку людину, зобов’язані: негайно здійснити виклик екстреної медичної допомоги або повідомити про виявлену людину у невідкладному стані та про місце події працівників найближчого закладу охорони здоров’я чи будь-яку особу, яка зобов’язана надавати домедичну допомогу та знаходиться поблизу місця події; за можливості надати виявленій людині у невідкладному стані необхідну допомогу, у тому числі шляхом перевезення такої людини до найближчого до місця події відділення екстреної (невідкладної) медичної допомоги чи іншого закладу охорони здоров’я, у якому може бути забезпечено надання необхідної медичної допомоги.

Відповідно до положень ст.37 Закону України «Основи законодавства України про охорону здоров’я», медичні працівники зобов'язані невідкладно надавати необхідну медичну допомогу у разі виникнення невідкладного стану людини. При цьому не має значення працює такий медичний працівник у приватному чи державному закладі охорони здоров’я.

Кожен студент, який закінчує вищий навчальний медичний заклад України складає клятву лікаря, текст якої був затверджений Указом Президента України від 15 червня 1992 року № 349, - усі знання, сили та вміння віддавати справі охорони і поліпшення здоров'я людини, лікуванню і запобіганню захворюванням, подавати медичну допомогу всім, хто її потребує.

Ненадання допомоги хворому медичним працівником передбачає кримінальну відповідальність, яка встановлена у ст. 139 Кримінального Кодексу України, і карається штрафом до п'ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років або громадськими роботами на строк до двохсот годин, або виправними роботами на строк до двох років. У разі якщо те саме діяння спричинило смерть хворого або інші тяжкі наслідки ч. 2 ст.139 КК України передбачається покарання у вигляді обмеження волі на строк до чотирьох років або позбавленням волі на строк до трьох років, з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років або без такого.

Субєкт вчинення даного злочину спеціальний, а саме медичні працівники незалежно від того, яку спеціальну освіту, середню або вищу, вони мають (лікарі, медичні сестри, фельдшери тощо, у т.ч. працівники служби швидкої медичної допомоги), або у якому закладі охорони здоров'я вони працюють або займаються медичною практикою як різновидом підприємницької діяльності.

Ненадання допомоги хворому може виражатись як у повній відмові від її надання, так і у ненаданні допомоги в обсязі, необхідному у конкретній ситуації. За ст.139 ККУ слід кваліфікувати:

відмову прийняти хворого у закладі охорони здоров’я для надання йому невідкладної допомоги;

відмову надати першу медичну допомогу пораненому або травмованому;

поверхове, формальне обстеження хворої людини, яка потребує медичної допомоги.

При цьому, варто звернути увагу на те, що відповідальність за ст.139 КК України настає лише у тому разі, коли особа, яка була зобов'язана надавати хворому допомогу, з урахуванням конкретної обстановки, фактично мала таку можливість.

Під поважними причинами, які виключають відповідальність за ст.139 КК України, розуміються різноманітні обставини, які перешкоджають медичному працівникові надати хворому допомогу - непереборну силу, стан крайньої необхідності (наприклад, необхідність надати першочергову допомогу більш тяжкохворій особі), (НА ЖАЛЬ !) відсутність для надання конкретного виду допомоги кваліфікації, знань, обладнання чи ліків тощо. Питання про те, чи є причина ненадання допомоги поважною, вирішується у кожному конкретному випадку. Не можуть визнаватися поважними причинами такі обставини, як, наприклад, відсутність згоди хворого або його законних представників на медичне втручання у невідкладних випадках, коли реальна загроза життю хворого є наявною.

Таким чином, якщо людині стало погано біля будь – якого закладу охорони здоров’я, в тому числі і приватного, вона має право вимагати надання їй необхідної невідкладної допомоги, а у разі відмови медичних працівників - викликати поліцію для фіксації даного факту та притягнення винних осіб до відповідальності.

http://protokol.com....hnu_dopomogu_1/


  • 0

#2 viva02

viva02

    Новичок

  • Пользователи
  • Pip
  • 1 сообщений

Отправлено 04 Август 2016 - 10:33

Дитяче поліклініка Васильківської ЦРЛ - справжній мордор (від слова мордувати). Приходиш туди за допомогою : потрібно отримати довідку для школи , в результаті  втрачаєш  там цілий день, втрачаеш всі нерви, "лікарі" посилають  тебе прямим текстом, футболяють один до одного.  У реєстратурі зустрічає  взагалі якась тварина на ім"я Рябокінь Олена Миколаївна, яка веде себе крайньо грубо і пахабно. Ти намагаєшся вияснити у неї прості питання, а вона починиє висловлювати свою думку про наші потребі. ФУУУУУУУУУУУУУУУ !!!!!!!!!! Коли цих динозаврів порозганяють !!!!??? Куди ідуть гроші з податків які ми сплачуємо ??????????????????? У них маленька зарплата ? Та вони і її не коштують!!! Цілий день тільки чаї ганяють та грублять мамочкам з дітьми !!!! :mad:


  • 0

#3 BOSS

BOSS

    Продвинутый пользователь

  • Пользователи
  • PipPipPip
  • 110 сообщений

Отправлено 05 Август 2016 - 09:51

Дитяче поліклініка Васильківської ЦРЛ - справжній мордор (від слова мордувати). Приходиш туди за допомогою : потрібно отримати довідку для школи , в результаті  втрачаєш  там цілий день, втрачаеш всі нерви, "лікарі" посилають  тебе прямим текстом, футболяють один до одного.  У реєстратурі зустрічає  взагалі якась тварина на ім"я Рябокінь Олена Миколаївна, яка веде себе крайньо грубо і пахабно. Ти намагаєшся вияснити у неї прості питання, а вона починиє висловлювати свою думку про наші потребі. ФУУУУУУУУУУУУУУУ !!!!!!!!!! Коли цих динозаврів порозганяють !!!!??? Куди ідуть гроші з податків які ми сплачуємо ??????????????????? У них маленька зарплата ? Та вони і її не коштують!!! Цілий день тільки чаї ганяють та грублять мамочкам з дітьми !!!! :mad:

А діти це все слухають


  • 0

#4 Mr. Alex

Mr. Alex

    Продвинутый пользователь

  • Пользователи
  • PipPipPip
  • 745 сообщений
  • ГородВасильков

Отправлено 05 Август 2016 - 03:20

Лично у меня сложилось двойственное впечатление о Васильковской ЦРБ.

 

Вроде бы люди занимаются делом - лечат больных. Но конечный результат...

 

Не буду говорить о личностях, но среди сотрудников этого заведения встречал людей, которым хочется руки целовать за их душевность и отзывчивость.

 

Но встречались и такие... В общем, не буду говорить плохо (а хотелось бы, тем более есть за что конкретно).


  • 0

#5 Сталкер

Сталкер

    Продвинутый пользователь

  • Пользователи
  • PipPipPip
  • 497 сообщений

Отправлено 05 Август 2016 - 08:11

Не треба замовчувати факти халатного та грубого поводження з пацієтами, а тим паче з дітками. Необхідно висвітлювати факти "взято к" та вимог видавлювання грошових винагород з відвідувачів (пацієнтів) медичного закладу на різні потреби. А якщо у людини не має на такі потреби коштів?

Тільки публічне обговорення таких питань надасть  можливість зупинити низку негараздів в медичних закладах та зверне увагу керівного складу до ввічливого ставлення медпрацівника до пацієнта.


  • 0

#6 Сталкер

Сталкер

    Продвинутый пользователь

  • Пользователи
  • PipPipPip
  • 497 сообщений

Отправлено 29 Апрель 2017 - 09:54

Реформа медицини: в Україні створять "госпітальні округи". Що це дасть? 

http://nbuviap.gov.u...id=8&Itemid=350

 

Постанова КМУ від 30 листопада 2016 р. № 932 «Про затвердження порядку утворення госпітальних округів» встановлює технічні критерії для визначення географічних меж таких округів, а також визначає механізм їх створення

 

Документ, зокрема, передбачає, що центром госпітального округу визначається населений пункт, як правило, місто з населенням понад 40 тис. осіб, у якому розміщена багатопрофільна лікарня інтенсивного лікування першого та/або другого рівня та інші заклади охорони здоров’я. Так багатопрофільна лікарня інтенсивного лікування 1-го рівня має обслуговувати не менше 120 тис. осіб, 2-го рівня – не менше 200 тис. осіб.

Упорядкування мережі медичних закладів відбувається за двома принципами: доступність громадянина до медичної допомоги та належне навантаження на заклади, аби підтримувати належну кваліфікацію медичних фахівців.

 

Перелік та кількість госпітальних округів, поданих на погодження в центральні органи виконавчої влади: м. Київ – 1 округ, Київська обл. – 4 округи, Кіровоградська обл. – 4 округи, Миколаївська обл. – 4 округи, Полтавська – 4 округи, Вінницька – 3 округи, Дніпропетровська – 5 округів, Житомирська – 4 округи, Запорізька – 5 округів, Одеська – 5 округів, Рівненська – 3 округи, Хмельницька – 3 округи, Черкаська – 4 округи.

http://tvoemisto.tv/...dast_82428.html

Персоналізовані виплати в системі охорони здоров'я.

 

«Лагідна терапія» по-українськи полягатиме, зокрема, в тривалості перехідного періоду на нові принципи фінансування. Як відомо, сьогодні держава виділяє медичну субвенцію місцевим бюджетам, а ті, своєю чергою, розподіляють ці кошти залежно від кількості лікарень та ліжок у них. З 2018-2019 року кошти почнуть поступово спрямовуватись за новим принципом. Між органом, який буде створено – Національною службою здоров’я, – та лікарнями укладатимуться контракти, і гроші йтимуть залежно від кількості пролікованих пацієнтів, а не від кількості ліжок чи лікарів. Перехідний період до нової моделі фінансування, планують у МОЗ, триватиме приблизно чотири роки – до кінця 2020-го.

«У цьому контексті ми розглядаємо госпітальні округи як допоміжний спосіб лікарням підготуватися до наступного етапу реформи, до нової форми фінансування. Щоб у нас не «лягла» районна медицина», - підкреслює Ковтонюк.

 

Що ж робити районним лікарням, які «не впишуться» в продиктовані новим економічним становищем «оптимальні рішення»? Вихід із ситуації, вважає МОЗ - у перепрофілюванні медзакладів, які не мають достатнього навантаження, на амбулаторії, реабілітаційні центри, центри догляду за людьми похилого віку чи людьми з особливими потребами. Врешті-решт, на хоспіси, кількість яких в нашій країні можна порахувати на пальцях.

 

У формуванні госпітальних округів ми бачимо народження суб’єктності громад, підкреслює Ковтонюк. Місцеві ради повинні будуть вийти на новий рівень здатності вести переговори з сусідами, створювати горизонтальні зв’язки і спільні проекти з іншими громадами. Це принципово відрізняється від лобіювання інтересів свого міста чи району перед центром, пошуку точок впливів на депутатів чи чиновників «нагорі», до чого ми звикли зі старих часів. Врешті, саме це і є задача децентралізації: сильні місцеві рішення, навіть якщо вони важкі, відповідальність за ці рішення перед власними громадами, а не звинувачування Києва у всіх бідах. Чи справді українські громади уже готові вийти на цей новий рівень, покажуть найближчі чотири роки.  

http://decentralizat...ws/item/id/4860

 


  • 0

#7 Сталкер

Сталкер

    Продвинутый пользователь

  • Пользователи
  • PipPipPip
  • 497 сообщений

Отправлено 29 Апрель 2017 - 10:11

Лечить по-новому. Основные нововведения, которые ждут украинцев в 2017 году после медицинской реформы.

Электронные больничные. Электронные рецепты.

http://zhzh.info/news/2017-01-16-30914


  • 0

#8 Сталкер

Сталкер

    Продвинутый пользователь

  • Пользователи
  • PipPipPip
  • 497 сообщений

Отправлено 29 Апрель 2017 - 10:23

Страховий принцип фінансування запроваджуватимуть з наступного, 2017 року на первинному рівні медичної допомоги, через рік – на вторинному, згодом – на третинному.

https://www.volynnew...t-u-2017-rotsi/

Павло Ковтонюк пояснив, що створять національну агенцію медичного страхування, яка не буде фондом та не збиратиме коштів з громадян. Агенція оперуватиме коштами, що наявні в держбюджеті. Вона не ділитиме кошти, а лише займатиметься технічною роботою. Створюватиме агенцію Кабмін, вона діятиме як центральний орган виконавчої влади. За її діяльністю спостерігатимуть МОЗ, Мінфін та Кабмін загалом. Агенція матиме дві компетенції – фінансову та компетенцію контролю медичної якості. Вона укладатиме контракти з постачальниками медичної допомоги, лікарями первинної ланки, амбулаторіями, центрами первинної медико-санітарної допомоги у 2017 році. Своєю чергою, будь-який громадянин-платник податків обиратиме лікаря, укладатиме з ним договір, а агенція платитиме цьому лікарю за договір відповідно до тарифу. Тариф формуватимуть відповідно до наявних коштів.


  • 0

#9 Сталкер

Сталкер

    Продвинутый пользователь

  • Пользователи
  • PipPipPip
  • 497 сообщений

Отправлено 29 Апрель 2017 - 11:52

Первинна медична допомога. Стандарти лікування. 

Сімейний лікар

За попередніми підрахунками, аби лікар зміг отримувати нормальну заробітну платню, він має підписати контракт з 2000 пацієнтів. Але, щоб не було перенавантаження і лікар якісно надавав свою допомогу, буде встановлено обмеження по кількості пацієнтів в одного лікаря.

Лікарі первинної ланки зможуть обрати будь-яку організаційну форму роботи - ФОПи, поліклініки, амбулаторії та ЦПМСД. В умовах децентралізації, відповідальність та повноваження, зокрема щодо прийняття фінансових рішень, переходять на регіональний рівень.

Після підписання контракту пацієнта з лікарем, дані про пацієнта і кількість підписаних контрактів вносяться в єдиний реєстр пацієнтів. По плану, якщо всі пацієнти будуть внесені в єдиний реєстр пацієнтів, тоді можна підрахувати їх кількість і розробити тарифи надання послуг на вторинній і третинній ланці.

Завдання центральної влади розробити і затвердити протоколи лікування пацієнтів. Тобто простими словами, протоколи – це рекомендації лікарю, при яких симптомах які види обстеження і ліки призначати. А завдання місцевої влади забезпечити виконання цих протоколів у лікарнях, в тому числі закупити необхідне обладнання.


  • 0

#10 Сталкер

Сталкер

    Продвинутый пользователь

  • Пользователи
  • PipPipPip
  • 497 сообщений

Отправлено 29 Апрель 2017 - 01:17

Хто кому доктор

Створювати нову медичну систему МОЗ вирішив за британською моделлю. Її головна особливість в тому, що гроші державної медичної субвенції йдуть не на покриття витрат медзакладів, а в державну страхову компанію, яка згодом оплачує лікування конкретного пацієнта. При таких умовах у виграші залишаються ті лікарні, у яких більше пацієнтів, а ті, у яких менше, поступово перетворюються на аутсайдерів і зовсім зникають з ринку. Відмінна риса моделі також у тому, що страховій компанії все одно, кому платити за лікування: комунальній лікарні, державному медичному центру або приватній клініці.

 

У країні створять трирівневу систему медицини. До первинного рівня віднесуть фельдшерсько-акушерські пункти, амбулаторії і поліклініки. До вторинного — всілякі лікарні, до третинного — національні спеціалізовані медичні центри, такі як Охматдит, Центр серця і т. д.

Після реформи в системі первинної медицини залишать сімейних лікарів, педіатрів і терапевтів. Їм Національна служба здоров’я буде платити певну суму за кожного пацієнта. У нинішньому році в середньому по 210 грн. (ставка варіюється в залежності від віку пацієнтів — лікування дітей і пенсіонерів коштує дорожче). Обіцяють, що якщо в наступному році на медицину виділять більше грошей, ставку збільшать.

Щоб зберегти якість послуги, практику сімейних лікарів МОЗ обмежив двома тисячами пацієнтів на рік. Таким чином, кожному сімейному лікарю, терапевту або педіатру при повному завантаженні заплатять по 35 тис. грн на місяць.

Друга особливість реформи — автономія всіх лікарень, поліклінік і навіть приватних лікарів, які вже з середини літа нинішнього року отримають можливість працювати самостійно. Гроші з бюджету їм будуть йти тільки за лікування пацієнтів. При цьому податки, ремонти, комунальні послуги та інше лікарі лікарні стануть оплачувати самі. Якщо пацієнтів буде багато, переконують у міністерстві, вистачить на все. А якщо мало, доведеться перепрофілювати медзаклад на більш затребуваний, змінити енерговитратне приміщення або закритися.

http://news.finance....orma-v-ukrayini


  • 0




Количество пользователей, читающих эту тему: 0

0 пользователей, 0 гостей, 0 анонимных